test
19 Haziran 2024
No menu items!
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
Ana SayfaOutdoorDoğa ve ÇevreVEOCEL Markası, Çevre Savunucularına Katılıyor

VEOCEL Markası, Çevre Savunucularına Katılıyor

VEOCEL™ markası, “değer” tanımını genişletmek için çevre savunucularına katılıyor. VEOCEL™, Y kuşağını ve Z kuşağını “değer”in gerçek anlamını keşfetmeye motive eden ilk küresel marka elçisi. VEOCEL™'in uzun süreli iş ortağı One Tree Planted ile ortaklaşa sosyal medya topluluğu, dünya çapında küresel ağaçlandırma çabalarını desteklemeye yardımcı olabilir

VEOCEL Markası, “değer” tanımını genişletmek için çevre savunucularına katılıyor. VEOCEL™, Y kuşağını ve Z kuşağını “değer”in gerçek anlamını keşfetmeye motive eden ilk küresel marka elçisi.

VEOCEL™’in uzun süreli iş ortağı One Tree Planted ile ortaklaşa sosyal medya topluluğu, dünya çapında küresel ağaçlandırma çabalarını desteklemeye yardımcı olabilir

Lenzing – Lenzing’in VEOCEL™ markası bugün, 5 Haziran 2022’de kutlanacak olan Dünya Çevre Gününde küresel ve bölgesel olarak başlayacak olan “VEOCEL™ geleceğe değer verir” girişiminin lansmanını duyurdu. Özel bir tüketici eğitimi ve katılımı programının başlangıcı olarak, “geleceğe değer verir” kampanyasında Avrupa, ABD ve Asya’da bir dizi özel etkinlik gerçekleştirilecek. Çevreye değer vermeleri için topluluklara ilham vermeyi ve onları sürece katmayı amaçlayan girişim, tüketicilere gezegene değer vermede ve gelecek nesiller için daha iyi bir gelecek inşa etmede daha büyük bir rol oynamaları için ilham vermek, eğitmek ve onları güçlendirmek için sosyal medya kanallarını ve içeriğini kullanacak.

Lenzing AG Küresel Nonwoven Genel Müdürü Monique Buch, “VEOCEL ‘de vermiş olduğumuz değer, çocuklarımızdan ve ailelerimizden daha geniş topluluğa, çevremize ve gezegenimize kadar sınırları aşıyor. Yeni küresel kampanyamız, çiftlerden yeni evlilere ve genç ebeveynlere kadar, kişinin yaşamının her aşamasında değerin ne anlama geldiğini yaymakla ilgili. Çevre savunucuları ile yaptığımız işbirliğinin, dünyanın farklı bölgelerinden tüketicileri, çevreye değer verme ve başkalarına ilham vermek üzere hikayelerini paylaşma konusunda bize katılmaları için teşvik edeceğini umuyoruz. Her eylem daha iyi bir gelecek inşa etmek için önemlidir.” dedi.

Değişimi Motive Etmede Küresel İnfluencer 

VEOCEL™ markasının ilk küresel marka elçisi @valerialipovetsky, tanınmış bir kişi, işletme sahibi ve üç çocuk annesidir. 1,9 milyon Instagram takipçisi için sürdürülebilir bir şekilde nasıl yaşayacaklarına dair ipuçları sunacak ve çocuklarına duyduğu sınırsız sevginin onu geleceğe değer verme konusunda nasıl motive ettiğini paylaşacak.

Gezegene Olan Sevginizi Gösterin 

ABD ve Avrupa genelinde, çevre odaklı influencerlar Eva Klaus, Müge Boz ve Heather Goodman, #sharehowyoucare meydan okumasını başlatacak ve takipçilerini çevreye nasıl değer verdiklerine dair gerçek yaşamdan örnekler anlatmaya teşvik edecek. Meydan okumaya katılmak ve lüks bir orman otelinde konaklama şansı kazanmak için, daha fazlasını öğrenmek üzere influencerların sosyal medya hesaplarını ziyaret edin.

Değer Verin ve Doğayı Koruyun 

Asya’da tanınmış çevre aktivisti ve şarkıcı Chet Lam kampanyayı, doğaya ve gelecek nesiller için çevreyi korumaya ömür boyu sürecek bir bağlılığı temsil eden, özel olarak seçilmiş bir “#IDo Pledge” ile başlatacak. Bu sosyal medya girişimi, Asya’da, Çin, Tayvan, Japonya, Kore, Endonezya ve Tayland‘da evlenmekten çocuk sahibi olmaya kadar yaşamlarında önemli kilometre taşları yaşayan ve nesillerini geleceğe değer vermek için teşvik etmek isteyen genç influencerları içerecek.

“VEOCEL  geleceğe değer veriyor” girişimi, VEOCEL™’in uzun süreli iş ortağı One Tree Planted ile işbirliği içinde yürütülüyor ve dünyanın her yerinden sosyal medya kullanıcılarının, influencerların gönderilerine yorum yaparak küresel ağaçlandırma çabalarına katkıda bulunabilecekler ve gezegen için olumlu bir değişime olanak tanıyacaklar.

Monique ekledi, “Çevreye değer vermek aynı zamanda gelecek nesillere değer vermekten geçer. Bu yılın ilerleyen zamanlarında “VEOCEL  geleceğe değer veriyor” kampanyası, çocuklara yönelik sürdürülebilir yaşam tarzı bilgisi etrafında eğitim içeriği ve okul programlarının geliştirilmesine adanacak.” Yaklaşan “geleceğe değer verir” kampanya girişimleri hakkında daha fazla ayrıntı için VEOCEL’in sosyal medya kanallarını takip etmeye devam edin.

VEOCEL™ Hakkında

VEOCEL™, Lenzing Group’un amiral gemisi özel nonwoven markasıdır. Yenilenebilir ham ahşaptan elde edilen VEOCEL™, her gün doğal bakım sağlar ve kendisini nonwoven sektöründe sürdürülebilirlik ve konfor etrafında endüstri standartlarını yönlendirmeye adamıştır.

VEOCEL™ ürün portföyü, sürdürülebilir yaşam tarzları için özel olarak tasarlanmış VEOCEL™ Lyocell elyafları ve VEOCEL Özel Viskon elyaflarını içerir ve doğanın döngüsüne tamamen entegre olarak çevresel dengenin korunmasına yardımcı olur. Tüm VEOCEL™ markalı elyaflar temiz ve güvenlidir, botanik kökenli biyolojik olarak parçalanabilirdir ve çevreye duyarlı bir üretim sürecinde üretilir. Bu elyaflar, Lenzing Ağaç ve Hamur Politikasının katı yönergeleri izlenerek, sürdürülebilir şekilde yönetilen ormanlardan gelen sürdürülebilir ağaç kaynaklarından elde edilir. Karbon nötr VEOCEL™ Lyocell elyafları, net sıfır karbon ayak izine sahip elyafların kullanımı yoluyla iklim etkisini azaltmak için nonwoven endüstrisi ortakları ve markaları için bir çözüm olarak Haziran 2021’de Lenzing tarafından kullanım sokuldu.

VEOCEL™ markası VEOCEL™ Beauty, VEOCEL™ Body, VEOCEL™ Intimate ve VEOCEL™ Surface dahil olmak üzere dört markalı ürün kategorisine ayrılmıştır ve elyafları bebek bakımı, güzellik ve vücut bakımı, özel bakım ve yüzey temizleme ürünlerinde kullanılmaktadır. Tüm standart VEOCEL™ elyafları, endüstriyel, ev, toprak, tatlı su ve deniz koşulları altında gübrelenebilir ve biyolojik olarak parçalanabilir sertifikasına sahiptir. Bu da onların güvenli bir şekilde hammaddelere ayrılmalarını ve tamamen doğaya dönüşmelerini sağlar.

Lenzing Group Hakkında 

Lenzing Group, yenilenebilir hammadde ahşaptan yapılan özel elyafların ekolojik olarak sorumlu üretimini temsil eder. Bir inovasyon lideri olarak Lenzing, küresel tekstil ve nonwoven üreticilerinin bir ortağıdır ve birçok yeni teknolojik gelişmeye öncülük eder.

Lenzing Group’un yüksek kaliteli elyafları, zarif giysilerden çok yönlü denimlere ve yüksek performanslı spor giysilere kadar çeşitli tekstil uygulamalarının temelini oluşturur. Tutarlı yüksek kaliteleri, biyolojik olarak parçalanabilirlik ve kompostlanabilir özellikleri nedeniyle Lenzing elyafları, hijyen ürünleri ve tarımsal uygulamalar için de oldukça uygundur.

Lenzing Group’un iş modeli, geleneksel bir elyaf üreticisinin çok ötesine geçer. Müşterileri ve iş ortaklarıyla birlikte değer zinciri boyunca yenilikçi ürünler geliştirerek tüketiciler için katma değer yaratıyor. Lenzing Group, tüm hammaddelerin verimli bir şekilde kullanılması ve işlenmesi için çaba sarf ediyor ve tekstil sektörünün kapalı döngü bir ekonomiye yönlendirilmesine yardımcı olacak çözümler sunuyor. Küresel ısınmanın hızını azaltmak ve Paris İklim Anlaşması ve AB Komisyonu’nun “Yeşil Anlaşma” hedeflerine ulaşmak için Lenzing’in net bir vizyonu var: sıfır karbonlu bir geleceği gerçeğe dönüştürmek.

Lenzing Group İle İlgili 2021 Yılına Ait Önemli Bilgiler ve Rakamlar
  • Gelir: 2,19 milyar Euro
  • Nominal kapasite: 1.145.000 ton
  • Toplam çalışan: 7.958

Rekreasyon ve Doğa Sporları

Önceki İçerikDÜNYA ÇEVRE GÜNÜ
Sonraki İçerikAçık Hava Keyfi
İLGİLİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

SON EKLENENLER

Recent Comments